Witam
Znalazłem foty trajki Czarka. Wydaje mi się że mam identyczny silnik w związku z tym mam parę pytań,
Jak rozwiązałeś gaźniki czy masz dwa czy jeden, jeśli jeden to od czego, czy może na wtrysku, podobno te motory wychodziły na wtrysku, ja mam przerobionego na gaźniki ale wolałbym wtrysk jedno lub wielopunktowy, czy ktoś wie jak to rozwiązać.
Jeszcze małe pytanko odnośnie serwa, dopiero co montuje bo przy 1200 nie było możliwości montażu wspomagania, pompkę kompletną mam od nowego twingo czy wąż od podciśnienia podłączyć tylko z jednej strony czyli z dwóch tłoków czy zmostkować jakimś trójnikiem z wszystkich 4 garów i dopiero pod serwo? (mam dwa kolektory ssące i dwa gaźniki)
Pozdro
Gaźniki i servo w VW 2000ccm
- EasyPMI
- Posty: 34
- Rejestracja: 02 maja 2012, 08:18
- Lokalizacja: Międzychód
- Kontakt:
- custom
- Member
- Posty: 7994
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 9314
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: NO BAR, TO FAR
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
U mnie na początkku były dwa gaźniki, ale chodziło na tym jak kupa gówna, więc ktoś mi wymienił na jeden gaźnik, jak się później okazało od chuj wie czego, za to pojemność 2,1 czy nawet 2,2 i strasznie kiepsko się tym jeździło. Szczerze zamiast wymiany gaźników polecam wymianę silnika na jakiś normalny teraz mam 1.6 TD i nawet po zimowej przerwie odpala od pierwszego strzała i można jechać, a nie jak było u mnie z tym silnikiem od ogórka, że musiałem milion razy odpalać poczekać aż się nagrzeje itp.
\
\
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Rob_trike
- President
- Posty: 10900
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .
Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych wykupiłeś pół Polski z tego towaru
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 7994
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
Pół Polski nie kupiłem ale jest jeszcze trochę tego towaru , przypuszczam że w ciągu roku wyprzedam wszystko.Rob_trike pisze:custom pisze:Tak się składa , że mam kompletny wtrysk razem z kompem zdemontowany z takiego silnika .
Customiku a czego Ty nie masz do garbato transportowych wykupiłeś pół Polski z tego towaru
Co do wtrysku , to niech się kolega EasyPMI nie krępuje , to nie jest drogie.
Omne Trinum Perfectum.
- EasyPMI
- Posty: 34
- Rejestracja: 02 maja 2012, 08:18
- Lokalizacja: Międzychód
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
A zarzuć cenom za kompletny wtrysk, rozmumiem że masz wszystko co trzeba włącznie z komputerem tak.
Co do silnika 1.6TD miałem go w planach ale dla mnie trajka typu chopper to obowiązek silnik V albo bokser no i kwestia chłodnicy a to szpeci trajkę jak dla mnie. Nie po to polowałem rok czasu i wydałem kupę kasy na ten silnik żeby go teraz sprzedawać.
Czarek a jak miałeś rozwiązane serwo z dwóch czy czterech garków ?
Co do silnika 1.6TD miałem go w planach ale dla mnie trajka typu chopper to obowiązek silnik V albo bokser no i kwestia chłodnicy a to szpeci trajkę jak dla mnie. Nie po to polowałem rok czasu i wydałem kupę kasy na ten silnik żeby go teraz sprzedawać.
Czarek a jak miałeś rozwiązane serwo z dwóch czy czterech garków ?
- custom
- Member
- Posty: 7994
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Gaźniki i servo w VW 2000ccm
Przypomnij mi w niedzielę na pw . muszę tego poszukać.
Omne Trinum Perfectum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości