BimBer1988 pisze:z mojego punktu widzenia nastawnik wygląda ok. mam kuzyna mechanika i on mi to potwierdził regulacje konta wtrysku komputerem mi robił nawet 2 razy (ostatnio jak pierścienie zmienialiśmy) a w dawkie paliwa nie mogliśmy wejść:( nie wiem dlaczego. nic nie pokazywało... nawet on sie zdziwił.
a 1z powiniem nieć na starcie dawke 3.5mg a przy 90 stopniach 4.4mg tak wyczytałem w necie (niby orginalne wartości)
Temat jest poważny. Kiepsko działający TDi jest po stokroc gorszy niż 30dniowa mentruacja u kobiety.
jaka metoda badacie poczatek tloczenia?
jak sprawdzacie dynamicznie kat wtrysku?
silnik 1Z jest protoplastą wszelakich TDI, to najbardziej udana jednostka jaka sie udała nazistom od 1410 roku i jest produkowana do dzisiaj, wiec nic tylko sie cieszyć, ale jak nie zrobisz porzadnie tych logów na zimnym i ciepłym, to będziemy gdybać do 24 grudnia. Słuchaj, podesle Ci na PW numer komórki do człowieka, który jest głownym szkoleniowcem w Bosch, on wie po numerach na ktorej zmianie w fabryce, ktory silnik zszedł i po smaku izolacji rozpierdala takie tematy, że czesto sam do niego dzwonię. Gość pracuje od 8 do 17, wiec nie dzwon do niego w godzinach pracy, ale po robocie do niego przekręc i sie powołaj na Łukasza od Linde, ja mu jutro nawine temat, żeby nie był ciemny jak zadzwonisz.