pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Silnik, skrzynia, przeniesienie napędu.
ODPOWIEDZ
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

panowie prosiłbym o zdjęcia lub szkice rozwiązania połączenia skrzyni z lewarkiem
już trzeci dzień walczę z tym tematem
nie gruntuje browarów które przy tym spożyłem
spawam i tnę a biegów jak nie było tak nie ma
pozdrawiam wyznawców malucha :lol:
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: Luksky »

ogi;) pisze:panowie prosiłbym o zdjęcia lub szkice rozwiązania połączenia skrzyni z lewarkiem
już trzeci dzień walczę z tym tematem
nie gruntuje browarów które przy tym spożyłem
spawam i tnę a biegów jak nie było tak nie ma
pozdrawiam wyznawców malucha :lol:


co tam Ci nie gra? Gdzies miałem foto nawet na forum, lecz teraz na szybko nie mogę odszukać....
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

nie wiem jaki błąd robie łącząc skrzynie z lewarkiem
biegów dalej -ma
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: maciey »

ogi;) pisze:nie wiem jaki błąd robie łącząc skrzynie z lewarkiem
biegów dalej -ma
Daj foto i nie pij :mrgreen:
Przy maluchowych przeróbkach lewarka najlepiej jak silnik pracuje i wtedy testy można robić.
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

foto zapodam rano
dzis nawet nie wiem gdzie aparat
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: dark »

Zapodaj fotki to poradzimy ...
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3506
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: krobia »

A może zacznij kleić na trzeźwo :mrgreen:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

na trzeźwo w ogóle nic sie nie kleci a tak wizje są :D :D :D :D :D :D :D :D
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: Luksky »

nie sluchaj ich, na trzezwo nie bedzie jezdzic i działać.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
fidel
Posty: 457
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: fidel »

Ogi ja robilem to tak ;
1. ustaw wybierak skrzyni biegow na luzie, sprawdzisz to przekrecajac go, najlepiej wkrec dluga srube 6 w otwor do ktorego jest przykrecany lizak, gdy juz masz luz ustawiony przystepujesz do punktu drugiego;
2. dzwignie zmiany biegow ustawiasz w srodkowej pozycji,nastepnie wciskasz dzwignie i ''wrzucasz'' wsteczny bieg blokujac dzwignie zaciskiem.
3. wrzucasz bieg wsteczny w skrzyni (stojac twarza do wybieraka obracasz wybierak w lewo do oporu i przesuwasz do tylu w kierunku silnika) masz wsteczny bieg;
4. przykrecasz lizak do wybieraka i pret, ktory wychodzi od dzwigni zmiany biegow docinasz na odpowiedni wymiar i delikatnie lapiesz, nastepnie sprawdzasz jak wchodza poszczegolne biegi, powinno byc ok.
Wazne aby mocowanie mechanizmu zmiany biegow mialo podluzne otwory, korygujesz na nich ewentualnie gdyby ktorys bieg nie wchodzil. Moze inni znaja lepsze sposoby ale u mnie to zadzialalo. Powodzenia! Pozdrawiam.
Zamiesc zdjecia bo jestem ciekawy co zdzialales.
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

fidel
wiele nie zdziałałem totalny brak czasu dopiero ostatnie 3 dni coś grzebie no i schody
ale już chyba wiem jak :lol:
mam przy skrzyni trochę mało miejsca i muszę jeszcze pokombinować
na razie uśpie dzieciaka i garaż
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3674
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: bandit »

Za lewarkiem daj tulejke prowadzącą pręt biegnący dalej do śledzia. Powinno to pomóc. Wybierak zamocowany na sztywno, brak regulacji położenia, też moze wpłynąć na problemy z biegami. Wbijanie wstecznego w tej pozycji wygięcia lewarka nie będzie pewnie należeć do łatwych. Lepiej byłoby, zrobić mocowanie lewarka pod kątem z regulacją połozenia jak ma to w oryginale, dźwignia prosto.
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

zapodaj jakiś rysunek
bardzo dawno nie miałem do czynienia z 126p i po prostu zapomniałem jak to wygląda
z góry dzięki
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
andy
Posty: 1003
Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: andy »

Luksky pisze:nie sluchaj ich, na trzezwo nie bedzie jezdzic i działać.
w stu procentach zgadzam się z opinią luka
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: Luksky »

musisz miec łącznik elastyczny wybieraka
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

łącznik jest i z tego co wiem powinno wystarczyć to rozwiązanie co widać na foto
z tym że muszę płaskownik wymienić na pręta i zrobić podporę :lol:
ale dziś już nic z tego
spróbuje juto bo następny tydzień odpada a trza by się tym przejechać a potem zbieżność i wykończenie
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: dark »

Musisz dodać tulejke wspierająca w zaznaczonym miejscu i łącznik orginalny może być skrócony.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

i działa jeszcze muszę coś wydumać bo lewarek mi spada i nie mogę wrzucić wszystkich biegów (nie trzyma sie w tulejce)
poza tym ok teraz tydzień przerwy i zaczynam dumanie(przy piwku) o kierownicy nowe półki przerastaja mnie cenowo muszę cos wsadzic do tyh z kawałsraki :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
maciey
Posty: 1441
Rejestracja: 11 lip 2010, 16:26
Krótki opis: Narzędziem pracy artystów jest...DŁUTO!!!
Lokalizacja: Zadupie koło Chełmna
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: maciey »

ogi;) pisze: bo lewarek mi spada i nie trzyma sie w tulejce

No to jest poważny problem. Może jakieś warzywa,owoce,pietruszka.....
A może lewarek ok a tulejka zużyta :mrgreen:
Z Trajką jest jak z babą...jak się raz za nią zabierzesz to do końca życia będziesz się pierdolił!
Niekoniecznie z tą samą...
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: ogi;) »

maciej
tuleja ok te moje przeróbki może trochę jej nie pomogły ale wydaje mi sie że muszę dołożyc jakiś zaczep coby wajcha z niej nie wylatała
to pierwsza moja samoróbka i z tad te wszystkie pytania :twisted:
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: pytanie do współwyznawców słusznej jednostki napędowej

Post autor: dark »

Nie stresuj się pytaj foty dawaj pomożemy :) :) :)
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości