arwers rewers

koła, kółeczka.....
ODPOWIEDZ
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

arwers rewers

Post autor: ogi;) »

witam
mam problem tylne koła w mojej trajeczce podchodzą pod spód (budowana na maluchu z jego mocowaniem amorów i skrzyni)
jak uzyskać proste prowadzenie kół?
pozdrawiam i może zdąże w tym sezonie pośmigać :twisted:
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: dark »

Daj fotke ,skróć sprężyny.
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: Sulkyrider »

Jesli wszystko jest tak jak było w maluchu - to tak jak przedmówca radzi, obniż. Skróc sprężyny albo skombinuj bardziej miękkie.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: ogi;) »

oto foty
zeesztą sam myślałem ocięciu sprężyn tyle że pewnie ciężko będzie zagnieśc końcówki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: dark »

Jak włożysz silnik i inne graty to jeszcze usiądzie ,pojeźdźić troszkę musisz wcale nie jest tak źle i dopiero kombinuj z prostowaniem kół.
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3667
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: bandit »

Dokładnie, teraz stoi wysoko, dokończ reszte to siądzie, pamiętaj o jednej ważnej rzeczy: aby tak ustawić wys silnika i zawiechy, aby bez obciążenia kierownika półośki były lekko pod kątem, natomiast po dociążeniu w miarę były w poziomie, unikniesz upierdzielania przegubów.
Awatar użytkownika
mechanior
Member
Member
Posty: 2142
Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Ornontowice
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: mechanior »

jakoś nie jestem przekonany do tych malcowych zawieszeń :?
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: Wiktor »

a ja jestem
wrzucam je do kontenera na złom :mrgreen: :mrgreen:
idą zmiany
ogi;)
Posty: 127
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:18
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: ogi;) »

wsadzilem skrzynie i silnik troche siadło;)
lepiej być panem w piekle...
niż sługą w niebie....
fidel
Posty: 457
Rejestracja: 24 lip 2011, 14:22
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: fidel »

mechanior pisze:jakoś nie jestem przekonany do tych malcowych zawieszeń :?
Fakt że nie są to wyżyny techniki ale poprawnie wykonane sprawdza się w miarę dobrze.Może się mylę ale zawieszenie to najłatwiej spaprać jeżeli się je spieprzy , to wtedy zaczynają się kłopoty z zabierakami i przegubami. Ogi tak jak już wcześniej pisali koledzy poczekaj aż założysz silnik to może mu się nogi wyprostują :wink:
Awatar użytkownika
dark
Member
Member
Posty: 5290
Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: arwers rewers

Post autor: dark »

Ja przejechałem koło 6 tys. nic się nie rozleciało sprężyny też muszę podciąc ale na razie lata i jest git .
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości